Adressi Vantaan erityisluokkakeskittymien purkamista vastaan

Eikä tämä koske ainoastaan meitä...

/ #86

05.11.2011 14:42

Meillä täällä Suomessa ihmisten pitäisi lakata luottamasta siihen mitä ylhäältä tarjotaan ja lopettaa uskominen siihen, että virkamiehet ja politiikka muka tietäisivät asiat paremmin. Vanha kunnon maalaisjärki on hyvin usein lopulta lähempänä totuutta, kuin hienot matemaattiset taulukot ja laskelmat. Minä saan sanoa, ettei lapseni tule näillä eväillä pärjäämään lähikoulussa, koska minä olen oman arkeni ja lasteni paras aiantuntija. Ei Kalo, ei sivi eikä opetuslautakunta. He eivät myöskään ole ratkomassa niitä kiputiloja, joihin perheeni tulee päätymään, jos tämä uudistus menee läpi.Itse me olemme ne tähänkin asti kaiken ratkoneet ja hyvä niin. Vantaan virkamiesten sanahelinä oli vain mutkistamassa asioita, mitään konkreettista emme sieltä saaneet paitsi itse järjestämällä.Tyhjää täynnä olevia lupauksia ja kaikenlaisissa kokouksissa juoksemista, joissa sitten pitää kuunnella samaa nauhaa kerta toisensa jälkeen ja "asiantuntijoiden" lässytystä siitä miten huolissaan he ovat jaksamisesta...PYH!