Ruukintien kivimurskaamo

Vieras

/ #85

18.07.2016 14:52

Aivan käsittämätön hanke keskelle pientalovaltaista Tillinmäkeä! Alue mielletään ja markkinoidaan parhaillaankin metsän ympäröimäksi, rauhalliseksi asuinalueeksi, jossa perheet viihtyvät. Tillinmäkeen on viime vuosina kaavoitettu paljon tontteja ja nyt vedetään oikein kunnolla ns. matto jalkojen alta. Voisi toki ajatella, että jos murskaamo saa luvan, niin myymme talomme ja muutamme jonnekin muualle. Ai mutta, kuka ostaakaan talon "alueelta, joka on sen kivimurskaamon takana"! Murskaamo tuo mukanaan melua, pölyä ja rekkoja keskelle asuinaluetta & päiväkotia ja ruuhkauttaa entisestään alueemme liikennettä. Se kasvattaa huolta erityisesti lasten terveydestä -nähdäänkö  seurauksia vuosien päästä?- sekä alentaa asuntojemme jälleenmyyntiarvoa puhumattakaan asuinalueemme em. maineesta, josta ei murskaamon myötä ole mitään jäljellä. Hanke on saatava pysäytettyä; tälläinen toiminta ei mitenkään kuulu näin lähelle asuinaluetta!