EI SUURMOSKEIJAA SUOMEEN

Vieras

/ #7

24.07.2016 14:50

Vieras on kirjoittanut vakavasta aiheesta: "Islamin harjoittamistakin valvotaan Aasiassa, se ei silloin houkuttele elintasoturisteja ja islamisaatiosta haaveilevia maahan.

Ruotsin Malmössa on useita no go-alueita, joissa eletään sharia-lain alla ja kohtelukin on kamalaa ei-muslimeja kohtaan. Hunnuttomia naisia tullaan huomauttelemaan, että mitäs se Koraani sanoikaan pään peittämisestä. Näillä alueilla on köyhyyttä, kouluttamattomuutta, rikollisuutta ja kansalaiset saa pelätä terroriuhkia. Virkavallallakaan ei ole resursseja saada ruotuun näitä alueita. Nuilla alueilla myös maltilliset muslimitkin on radikalisoituneet. Ruotsin juutalaisia vainotaan, ja moni heistä on joutunut jättämän kotimaansa. Sama juttu myös Ranskassakin.

Kun Suomeen pystytetään suurmoskeija, tulee sen lähialueet olemaan sharia-lain alla ja Helsingistä tuleekin Suomen Malmö. No go-alueilla moskeijat toimii islamin harjoittamisen lisäksi sharia-tuomioistuimina."