Lagmansgårdenin koulukodin lakkauttamista vastaan / Nej till stängning av Lagmansgården

noOhhoijaa

/ #55 Re: Re:

03.08.2016 21:58

#53: Raul Vauhkonen - Re:

valtion työntekijän työaikana ei saisi hoitaa omia yksityisiä asioitaan varsinkaan niin että työaikana työntekijä työpaikaltaan ottaa nuoria katsomoon istuman tunneiksi ja katsomaan kun työntekijä pelaa omien kavereidensa kanssa iloisesti pelejä. Jollei se sun mielestä ole laitonta niin ohhoh. sitten eräät työntekijät anto koulun päättäjäisissä alaikästen nuorten tilata ravintolasta olutta ja sekään ei sun mielestä varmaan ole laitonta. sitten siellä käytetään väkivältää nuoria kohtaan ja sekään ei varmaan ole laitonta. sitten työntekijät sano että suomeen on tullut laki ettei kukaan saa polttaa valtion laitoksissa. työntekijät jatko polttamistaan laitoksen alueella ja samat työntekijät jako järjettömiä rangaistuksia sääntöjen rikkomisesta vaikka itse rikkoivat niitä urakalla. vuosia myöhemmin selvisi että mm. helsingin laitoksissa sai polttaa niin nuoret kuin työntekijätkin ja erääseen laitokseen tupakointikileto tuli voimaan lagista vasta 4 vuotta jälkeenpäin ja osassa ei ole sitä edelleenkään joten lmg:n mielivaltaista kiusaamista ja lakien rikkomista. Esimerkkejä laittomasta ja moraalittomasta toiminnasta on paljon tuosta jumalan selän ja suomen lakien takana toimivalta yksiköllä. EDIT: tupakoinnista puheenollen nuuskankäyttökin kiellettiin kaikilta, mutta arvaa vain kun työntekijäy jatko mälli huulessa keljeksemista ja jos nuori näin teki, sai siitä rangaistuksen vaikka lain mukaan niin nuuskaaminen kuin tupakoiminen OLI KAIKILTA KIELLETTY!