Ei nimettömiä lastensuojeluilmoituksia!

Vieras

/ #3 ei nimettömiä lastensuojeluilmoituksia

22.08.2010 18:27

voin omakohtisesti todeta että nimetön lastensuojeluilmoitus ja vaikka se olisi nimellä, kun se on perätön se lamauttaa koko perheen. itse jouduin syyttömänä kärsimään perättömästä lastensuojeluilmoituksesta. en uskaltanut enää töihin, sain soittoja ja kirjeitä viranomaisilta, sossusta, neuvolasta jne joissa minua esim haukuttiin murhaajaksi, täysin syyttä. neuvolassa jouduin käymään useammin kuin normikäytäntö oli, aina lapsi riisuttiin alasti ja tutkittiiin oliko jälkiä. jälkiä ei löytynyt. sen sijaan sydämessäni on jälki stressistä ja ainaisesta pelosta. en uskaltanut nukuttaa  lasta terssilla, en uskaltanut vauvan kanssa liikkua kylällä ettei vain sossu vie. pidin ovet aina lukossa. en uskaltanut viedä lasta edes päivähoitoon joten työtä en ole tehnyt 10 vuoteen. menetin siis toimeentuloni ja terveyteni ja minulle tuli myös ero, koska juoruilija oli perhetuttu joka työskenteli synnytysosastolla! kaikenlisäksi tuo juorun levittäjän virka vakinaistettiin koska hän toimi "esimerkillisesti". hän myöskään ei kadu tekojaan kun sitä häneltä kysyin puhelimitse vuosi sitten ja myös kerroin mitä teko on perheelleni aiheuttanut. olishan se hyvä että näiden ilmiantajien vastuuta lisättäisiin esim. siten että jos ilnianto ei johda toimenpiteisiin niin ilmiantaja saa perättömästä ilmiannosta kunnon sakot, siksi koska perätön ilmianto on mustamaalaamista se on rikos, se vie toimeentulon ja hajottaa perheen tosi kätevästi.