RUDUS Lempäälän Sääksjärven kiviaineksen otto

Vieras

/ #34 Järkyttävää

26.08.2010 20:49

Älkää peljätkö yksin soralasteja saatte pajon vaarallisempaakin pelkoa räjäytyksissä lentävät kivet.

Viime syksynä Oulun lähellä murskaamolta mies sai 30kg. painavan kiven räjäytyksen seurauksena viereensä joka meni maahankin lähes metrin syvyyteen. Poliisi ei toimi .Meillä satoi yhdeksän vuotta pihoihin kivejä ja videoilla kuvasimme ja Seura lehti teki juttuja. Myöslehden toimittaja ja kuvaaja joutuivat kivisateeseen pihassamme. Menin toimittajan kanssa Helsinkiin sisäministeriöön rikosilmoituksen tekoon ja kukaan ei toimi. Uusi talomme vaurioitu usesta kohti ja K:HO.ta myöten näytimme toteen vahingonkorvaus oikeuden käynnissä vauriot. Oikeuden tuomari ja jäsenet joutuivat itse silminnäkijäksi ja vahvistivat päätöksessä vauriot. Poliisi ei toiminut rikos sai jatkua.

Oulun lähellä arvokkaat talot useat vaurioituneet he parasta aikaa taistelevat oikeuksiaan ja POLIISI ei toimi.

Melu on sietämätöntä ja pöly Tämä on täysin sairasta hommaa ja rikollista. Kaivot myös pilalla.

Voin sanoa kokemuksesta ,että meiltä tuhottiin elämä täydellisesti. Katsokaa kotisivuja nyt viranomaiset asiakirjoilla peittää kuin mitään ei olisi louhittukkaan.

Asianajajat ajavat louhijoiden etua jopa oikeuden tuomari varoitti asianajajista. Tapahtuu sellaista, että kukaan ei usko todeksi ennenkuin itse kokee.