Pedofiileille rankemmat tuomiot

EiKukaTahansa

/ #49 Koko pedofilia on..

20.11.2011 01:13

Niin tabu vieläkin koko maailmassa, että ei edes ole määritelty tarkkaan, mitä pedofilia on. Kun joku alkaa väittelemään asiasta, niin hänet ammutaan alas heti. Ihmiset kieltävät asioita vain koska eivät uskalla edes keskustella asiasta, jonka tältäkin palstalta näkee. Ollaan heittämässä kuolemantuomioita kuin kolikkoa. Sivistyksestä ja keskustelusta ei ole tietoakaan. Nykyään on asetetu tiukat ikärajat seksinharrastamiselle, mutta se ei ota suoraan kantaa itse pedofiliaan. Voiko 25 vuotista joka harrastaa seksiä 17 vuotiaan kanssa syytää pedofiiliksi? On selvää, että lapsi on lapsi ja lapsen elämään ei kuulu seksi, mutta mikä laki määrittelee asioita ihmisen pään sisässä, ei mikään.

Käytännössä sellaista ratkaisua, joka sopisi Suomen lakiin painettavaksi, ei ole olemassa eikä sellaista ole mahdollista tehdä, joten on päädytty nykyiseen absolutistiseen malliin.

Vai voiko 60 vuotiasta joka harrastaa seksiä 18 vuotiaan kanssa syyttää pedofiiliksi? Moraalisesti kyllä, laillisesti ei. Moraalinen asetelma on häilyvä, vain laillinen asetelma on määritelty.

Kun ihminen lähenee aikuisikää, niin se on hyvin paljon ihmisestä kiinni mihin on valmis ja mihin ei ole. Nykymaailmassa todennäköisesti on jo 14 vuotiata, jotka tietävä hyvin paljon seksistä ja seksielämästä ja tietävät mihin ovat ryhtymässä.

Maailma kovenee joka saralla, mutta seksiä harrastetaan edelleen pimeässä peiton alla? Niin, kaikki ihmiset peittävät todellisen luonteensa, paljastavat vain sen joka antaa hyvän kuvan itsestä. Se on sitä miltä maailma nykyään näyttää, mutta todellisuus vainoaa pintaa syvemmällä oli kyse mistä asiasta tahansa. Uskokaa pois.