Itsenäisyyspresidentti2018

Ilkka Luoma

/ #3

03.10.2016 13:44

Itsenäisyyden palauttajat – visio kansalaisen huomisesta

Visio itsenäisyydestä tuo uskoa kansakuntamme,

on tehtävä ja missio, jonka eteen kerrankin tarvitaan kaikki. Luodaan yhteenkuuluvuutta, on projekti ja näköpiirissä työtä, toimeliaisuutta, luovuutta ja tarpeelliseksi tuntemisen riemua 36]

Tämä on visiota kadotetun itsenäisyyden löytämisessä ja sen uudelleen rakentamisessa

Kansa on paikkansa ansainnut ja jos se huolellisen esivalmistelun ja kirkkaan kansalaiskysymyksen jälkeen sanoo kansanäänestyksessä yli 50 prosentin äänestysaktiivisuudella enemmistönä eroamisen EU:sta, on se selvä johdatus täyteen itsenäisyyteen!

Visio itsenäisyydestä edellyttää uudentyyppisiä toimia valtiovallaltamme

Meidän on joustavoitettava kansalaisten edunvalvonta kansanäänestyksiin, pienennettävä eduskunta 100 edustajaan 37]. Meidän on korostettava työn merkitystä – antaen arvon kaikille työlle 38]. Me nostamme työn valtion erityisen suojelun piiriin. Oma työ mahdollisimman suuren omavaraisuuden saamiseksi on lopullisen uusitsenäisyyden julistus.

Suomi on hyvä maa, jolla on meille riittävä pinta-ala

Pyrimme hyödyntämään oman maamme suuren pinta-alan ihmiskunta-aiheutetussa ympäristökehityksessä 39]. Hyväksymme tosiasian, että emme voi syödä kehitysmaatoverin lautaselta 40]. Emme halua sekoittaa erilaisia kulttuureja turhaan, vaan haemme kansallista eheyttä ensisijaisesti suomalaisittain.Meillä tehdään työtä ja hoidetaan omat kansalaisemme. Ollessamme voimissamme osoitamme solidaarisuutta hätää kärsiville – vierailla mailla.

... jatkuu linkin ~ http://ilkkaluoma.blogspot.fi/2013/12/vakevaa-eu-varjoista-itsenaisyyspaivaa.html - alta.

Ilkka Luoma