Mopot 60km/h

/ #569 Re:

31.08.2010 16:07

#7: Jarmo Väisänen -

Tarkoitatko, että valtion pitäisi riistää 70 prosentilta nuorista lähes koko omaisuus mitä niillä on? Ja ihan vain siksi, että niihin on vaihdettu pari harmitonta osaa? Vittu mitä paskaa sanon minä! Eihän niillä ole yleensä varaa ostaa uutta mopoa ja ilman mopoa ei pärjää. (paitsi ehkä jossain kaupungissa) Voisinhan minäkin sanoa, että kaikilta kaupunkilaisilta valtion pitäisi romuttaa/huutokaupata auto, koska niitä ei tarvita isoissa kaupungeissa ja niistä on vain haittaa. Mopoja sen sijaan saa parkkiruutuun 2 ja niillä liikkuminen kaupungissa on sujuvaa ja taloudellista. Eihän mopoilla kaupungissa mitään tee, mutta on autoista enemmän haittaa ja niitäkin siellä on.

Maaseudulla taas 45 km/h vauhdilla ei pärjää, kun pitää matkustaa kymmeniä kilometrejä ennen kuin pääsee minnekään!

Haluan huomauttaa, että jos mopoilla saisi mennä 60km/h niin KYSE EI OLE VIRITTÄMISESTÄ EIKÄ VIRITTÄMISEN LAILLISTAMISESTA, vaan siitä, että annettaisi mopojen mennä sitä vauhtia kuin niillä nykyään pääsee VAKIONA! FFS!