hiusalan alv-kokeilu päättymässä

/ #35 Re: sivusta seuranneen yrittäjän kommentteja

01.09.2010 14:06

#20: Yrittäjä - sivusta seuranneen yrittäjän kommentteja

Seitsemän vuotta yrittäjäni ammattiani harjoittaneena voin kertoa käsi sydämellä, että olen loppu! Kuusi päiväisiä viikkoja 10-15h päiviä, yhteensä noin. 3 kuukautta lomaa (itse säästettynynä lomarahat ja rahat, jotta pystyn olemaan lomalla eikä sen kuukauden,josta olen viikon pois näyttäisi persnettoa...joka taas vaikuttaa seuraavaan kuukauteen jne...) seitsemässä vuodessa.

En kertaakaan ole ollut pois pikkupikku nuhan takia tai ottanut sairaslomaa, koska ei huvita. Ystäväni ovat antaneet palautetta, että näkevät minua vain kampaamossa. Missä kulkee raja?  Olenko siis ollut päivähoidossa??? Harrastukseksi tätä voi kutsua, kun kertynyttä palkkaa seuraa.

Tavallinen, omalla toiminimellä vuokralaisena kampaamossa ei mitkään tulostilat voi näyttää loistavilta tai edes edistyskelpoisilta.

ALV laski, mutta muut kulut nousivat!!

Itse vaihdan alaa, jos ALV nousee, koska silloin minulla ei ole varaa edes harkita perheenperustamista arjen pöyrittämisen lomassa.

Meiltä saa AINA kuitin!!! Ja monesta muustakin saa varmasti ja voithan aina avata suusi ja pyytää sitä!!