Turkistarhaus kiellettävä!

lautajuma

/ #450 Voi jumalauta ihmiset

24.11.2011 14:27

Ensinäkin mitä hemmettiä, kuka enää käyttää turkiksia?! Vaan ne "yläluokan" idiootit joille se on vaan statussymboli siitä että on rahaa. Kui tyhmää ja retardia oikeesti. Riikkaat ihmiset vois painuu sinne minne aurinko ei paista. Tai tehdä niillä rahoilla jotain oikeata jolla on hyötyä myös muillekin ku sille omalle navalle.
Ja c'mon, tekoturkikset on keksitty. Minkä h*lvetin takia ei niitä voida käyttää jos se on niin pakko olla turkista esim. se sun -kieltämättä rumannäkösessä- takissa oleva reunus..?! Eläinten turkkeja ja nahkaa tarvittiin oikeesti viimeksi esihistoriallisena aikana jollai kivikaudella! Mikä ihmisiä oikeesti vaivaa. Mun mielestä alkaa olla jo pikkasen naurettavaa tommone pröystäilemine "tää on hei aitoo minkkii, makso vaan 500€. mulla on kato rahaa ostaa". Voi että mä toivoisinkaan et tulis joku esim. luonnon katastrofi ja herättäis ihmiset siitä et maailmassa on muutakin ku materialismi ja raha. Mä harkitsen vakavasti haluunko jälkeläisii tulevaisuudessa, koska mä todennäkösesti vaa säästäisin ne tämmöselt p*skalta jos vaa jättäisin ne muksut tekemättä. Ne viel kiittäis mua jossai tuol puolen. Maailma on menny nii pepulleen eikä kukaan ikinä tee asioille mitään. Kansanedustajat vaa puhuu ja pälättää p*skaa ja loppupeleis vähät välittää mitä on menny lupailemaan. Oma napa niitäki vaan kiinnostaa. Nyky-yhteiskunta saa haistaa pitkän p*skan. Ja tässä puhui -siis sanotaanko vaikka- "Liisa" 16v Kirkkonummelta. Pahoittelen kielenkäyttöäni, mutta kai ny ketä tahansa välillä kyrsii tämmöne pelleily eikä sillon edes tartte hyssytellä.