Turkistarhaus kiellettävä!
Ota yhteyttä adressin tekijään
turkistarhaus lopetettava !
~Olen puhunut♥!
~♥eläinten puolesta♥~
~Se, joka välittää eläimistä!~
Re: turkis on in
#426: norpannahka-asunainen - turkis on in
Turkis on out. Sinulla ei ole sydäntä. Tai jos on, se on pelkkää jäätä ja kiveä.
~♥eläinten puolesta♥~
turkis on in
Re: turkis on inacceptable
#430: norpannahka-asunainen - turkis on in
Mielestäni ei voi aina ajatella ilman, että tunteet sekoittuvat ajatteluun. Sinulla ajatteluun taitaa sekoittua pelko. Pelkäätkö kenties jonkun vievän turkiksesi ja paleltuvasi vai pelkäätkö statuksen menetystä vai mitä pelkäätkin. Uskallan kuitenkin väittää, että voit rauhassa pitää turkiksiasi loppuikäsi. Sinun kaltaisesi kun ette välitä, onko tulevilla sukupolvilla edes happea ja puhdasta vettä tai sairastuvatko ja kuolevatko ympäristömyrkkyihin jo lapsena niin mitä huolehdit, onko heillä puolestaan karvaisia vaatteita.
Itse pyrin värittämään ajatukseni pelon sijaan päinvastaisella eli rakkaudella ja siten empatiakyvyllä. Toki itsekin joskus pelkään eli pelkään ihmisiä, jotka harjoittavat valta-aseman väärinkäyttöä tai hyväksyvät sellaisen ja jopa haluavat sellaisen lisääntyvän. Mielestäni esim. turkistarhaus on valta-aseman häikäilemätöntä väärinkäyttöä puolustuskyvyttömiä eläimiä kohtaan. Pelkään siis ihmisiä, joilta puuttuu halu ja kyky todella asettua heikomman osaan ja sellaiselta valitettavasti Sinäkin vaikutat, mutta yritän välttää fobioitumista ja olla syyllistymättä vihakirjoituksiin. Mieluummin yritän nähdä Sinut lähinnä jonkinlaisena karvaisena "leluillaan leuhkivana" koomisena nettihahmona ja todella toivon, että sellaiseen ironiaan pyritkin.
turkis on in
Re: turkis on in...hoa herättävä
#432: norpannahka-asunainen - turkis on in
Miksi kirjoittelet tänne?
turkista ja nahkaa
Re: Yks sellainen hauska lisä..
#3: Jarkko Wilkman - Yks sellainen hauska lisä..
hyvä ystävä,ei niitä voi nylkeä elävänä.
turkista ja nahkaa
(MAAILMALLA ON KEKSITTY TUSINOITTAIN ERLAISIA KANKAITA JA MATERIAALEJA VALMISTAA TALVIVAATTEITA IHMISILLE).
turkis on in
Re: susanna litmanen
#351: 70-75 lions-clubmuorit - susanna litmanen
ei jeesus.. ..
turkis on in
Elä oikein-elämäntapa
turkista ja nahkaa
Voi jumalauta ihmiset
Ja c'mon, tekoturkikset on keksitty. Minkä h*lvetin takia ei niitä voida käyttää jos se on niin pakko olla turkista esim. se sun -kieltämättä rumannäkösessä- takissa oleva reunus..?! Eläinten turkkeja ja nahkaa tarvittiin oikeesti viimeksi esihistoriallisena aikana jollai kivikaudella! Mikä ihmisiä oikeesti vaivaa. Mun mielestä alkaa olla jo pikkasen naurettavaa tommone pröystäilemine "tää on hei aitoo minkkii, makso vaan 500€. mulla on kato rahaa ostaa". Voi että mä toivoisinkaan et tulis joku esim. luonnon katastrofi ja herättäis ihmiset siitä et maailmassa on muutakin ku materialismi ja raha. Mä harkitsen vakavasti haluunko jälkeläisii tulevaisuudessa, koska mä todennäkösesti vaa säästäisin ne tämmöselt p*skalta jos vaa jättäisin ne muksut tekemättä. Ne viel kiittäis mua jossai tuol puolen. Maailma on menny nii pepulleen eikä kukaan ikinä tee asioille mitään. Kansanedustajat vaa puhuu ja pälättää p*skaa ja loppupeleis vähät välittää mitä on menny lupailemaan. Oma napa niitäki vaan kiinnostaa. Nyky-yhteiskunta saa haistaa pitkän p*skan. Ja tässä puhui -siis sanotaanko vaikka- "Liisa" 16v Kirkkonummelta. Pahoittelen kielenkäyttöäni, mutta kai ny ketä tahansa välillä kyrsii tämmöne pelleily eikä sillon edes tartte hyssytellä.
| This discussion has been closed. |
turkis on in