Selvityspyyntö Lemmenlaaksoon kaavaillusta frisbeegolfradasta

Kerran alueella käynyt

/ #12 Alueen nykyiset harrastajat

27.10.2016 19:33

Nyt kun alueesta on tullut viikon sisällä "välttämätön" harrastusmahdollisuus, hevosurheilijoille, koiraharrastajille, retkeilijöille, pulkkailijoille, mopoilijoille ja kaikille muille puskarakastelijoille, niin miksi ette ole koskaan siivonnut aluettanne? Kuulin viime viikonloppuna, että alueelta löytyy, mopon runkoa, uuni/hellayhdistelmää, kulmasohvaa, autonrenkaita ja jätesäkeittäin törkyä. Itse kävin tänään katsomassa alueen ja löysin nuo kaikki tunnin kävelyn aikana ja paljon muutakin, kuten lastenvaatteista käytettyihin kortsuihin. Eikö teitä eläinharrastajia tai lasten kanssa ulkoilijoita ole kiinnostanut oman suojatin turvallisuus sen vertaa, että olisitte siivonnut aluetta? Olisihan se hevonen, koira tai lapsi voinut satuttaa itsensä noihin alueelta löytyviin jätteisiin, vai mitä? Nyt kun slueelle tulisi vastuullinen rekisteröitynyt yhdistys harrastamaan ja pitämään paikat siistinä, niin sekö ei teille käy?? Vaan pitää kirjoittaa valheellinin adressiteksti, sekö on oikein?