Sikatiloilla kuvanneet vapaiksi kaikista syytteistä!

edelleen "vihainen eläinaktivisti"-leiman saanut hlö

/ #94 Re: Re:

01.12.2011 20:01

#93: vihainen eläinaktivisteille - Re:

...valitsinkin juuri tuommoisten leimaajatyppien vuoksi nimimerkkini, arvasin että "perus"aktivistiksi tullaan "haukkumaan" kun esittää normista poikkevan mielipiteen internetissä tai muualla...

Mutta, asiaan, todennäköisemmin sikojen aggressiivisuus ja kannibalistiset taipumukset puhkeavat juurikin tehotuotannon erittäin surkeissa olosuhteissa, vrt. jos sioilla olisi mahdollisuus eläinarvoiseen oloon,ulkoiluun ja muuhun kyseisille eläimille lajityypilliseen käytökseen. Joten sian ahtaaseen karsinaan laittanut ja stressiin ajanut henkilö on mielestäni rikollinen.

Ja "kokeilkaa itse maataloutta" kommentti on erittäin epäasiallinen, sillä ainakin  itse allekirjoittaneena tiedän eläintenpidosta ja eläintenhoidosta aivan riittävästi (on kokemusta eläintenhoidosta) ottaakseni kantaa selkeään eläinrääkkäykseen. Mutta kyllähän tehotuotantoa laillisena elinkeinona puolustava moraaliton "juntti","maalaistietäjä" tietää perustelemattakin kaikesta paremmin kuin eläinten kohteluun ja tehotuotantoon vuosien ajan perehtynyt henkilö...

Lisäksi "ei täällä Suomessa"-illuusio on TÄYSIN median ja eläintuotefirmojen propagandan luomaa, ihmettelen, kuinka paljon huonommin "siellä Ulkomailla" eläimiä voitaisiin kohdella, kun täällä Suomessa on turkistarhat ja tehotuotanto voimissaan. Kaikki eläinsuojelurikosilmoitukset eivät edes saa käsittelyä/mediahuomiota.

Tehotuotantoa ei todennäköisesti lopetettaisi (vastoin yleistä junttikäsitystä) "päästämällä eläimiä metsään" vaan vähentämällä eläinten pakkolisäännytystä ja siirtämällä pienempi tuotantoeläinkanta luonnonmukaisempiin oloihin. Näin tietysti jos utopiat toteutuisivat, todennäköisesti tehotuotantoa ei saada/viitsitä lopetettua ikinä.

Ajatteluprosessi on siis minun osalta hyvinkin käytynä, herää kysymys onko sinulla, kun niin voimakkaasti puolustat eläinten systemaattista kidutusta.

ps.käytit tekstissäsi sanaa "v*ttu", jonka voisi tulkita henkiseksi kypsymättömyydeksi. Tai siten,että tiedät olevasi heikoilla/väärässä :3 Arvostan myös naiivia kirjoitusasuasi, ei välimerkkejä, ei mitään kieliopillisesti oikein... (edellinen lause sisälsi sarkasmia).