Sikatiloilla kuvanneet vapaiksi kaikista syytteistä!

Ajattelija.

/ #97 Älkää vetäkö pinpirageja.

05.12.2011 00:29

Te eläinaktivistit olette maailman tekopyhimpiä ihmisiä.
Suurinta osaa teistä ei kiinnosta eläinten oikeudet pätkän vertaa, vaan haette vain huomiota ja esitätte olevanne kunnon sivistynyt ihminen kun olette tekemässä jotain "hyvää". Kaikkia ketkä ovat teitä vastaan, sanotte vain junteiksi ja itsekkäiksi. Todella kypsää eikös?

Niin ja näistä "shokkikuvista". Olette aivan uskomattoman sinisilmäisiä mikäli luulette että asiat olisivat aivan niin kuin nämä kuvat antavat olettaa. Eläinaktivistien taktiikka on, että etsitään sairain elikko, vaikka kuolevien eläinten karsinasta ja kuvataan sitä. Väitän myös, että jos järkyttävää kuvamateriaalia ei löydy, niin aktivistit ovat varmasti vahingoittamaan jotain eläintä että saavat kuvattavaa.

Tähänkin tulee taas vastaukseksi jotain aivan järjetöntä ulinaa ja nimittelyä. "Kuinka voit olla noin itsekäs paskiainen blaablaablaa". Käyttäisitte omia aivojanne, ettekä uskoisi kaikkea mitä teille sanotaan.

Niin ja on aivan turha tulla väittämään, että eläimet olisivat samanarvoisia kuin ihmiset, sillä niin ei todellakaan ole. Jos joku oikeasti väittää että ihminen ja kana ovat samanarvoisia niin väitän että hän trollaa, on todella typerä tai hän on 7-vuotias pikkutyttö, joka on aivopesty Disneyn eläinpiirretyillä.
Teille ketkä väitätte että eläimet ja ihmiset ovat samanarvoisia, esitän kysymyksen: Jos edessäsi olisi sika (joka ei edes tajuaisi mitä tapahtuu) ja suloinen pikkulapsi joka katsoo teitä anovin silmin ja teidän olisi pakko ampua jompikumpi, ajattelisitteko muka edes hetken ajan tosissaan ampuvanne pikkulapsen? 99% teistä ampuisi varmasti sian ajattelematta sekuntin sadasosaakaan, että on aina väittänyt kaikkien eliöiden olevan samanarvoisia. Joten teidän ajattelutapanne, että eläimet ja ihmiset ovat tasa-arvoisia on pelkkää tekopyhää moraalisesti oikeanlaisen ihmisen statuksen hakemista. Toistan itseäni ja sanon että teitä ei oikeasti eläinten oikeudet kiinnosta pätkääkään.

Tästä päästäänkin siihen, että on aivan järjetöntä valittaa jostain kanojen ja sikojen kohtelusta, kun maailmassa on miljoonia yhtä heikoissa oloissa olevia ihmisiä. Tai no nämä tehotuotannossa olevat eläimet saavat sentään ruokaa, kaikki ihmiset eivät. Sitten kun kaikilla maailman ihmisillä on asiat hyvin, voitte aivan vapaasti ulista kuinka eläimiä kohdellaan kaltoin.

Ingnooraan kaikki kommentit, joita ei kunnolla perustella.