Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen asetettava syytteeseen uskonnonvapauden kieltämisestä sekä valehtelemisesta

Pekka Mäkinen

/ #8 Ihmiset ovat syntisiä

08.03.2020 14:07

Oma itse on usein itsekäs ja ylpeä,  ja joutuu ongelmiin väärien arvojen ja asenteidensa kanssa. Ihminen ei ole valmis, ristiriidaton ja ongelmaton olento.  Eräs kristitty filosofi totesikin  osuvasti että "aikamme ihmisiltä puuttuu kaikki työkalut pahuutta vastaan,  koska hän pitää ihmistä normaalina". 

Sanottakoon vielä kerran että kukaanhan ei kiellä ihmisiä elämästä niinkuin he haluvat, jos ei lakia rikota.  Eli syytät minua aivan turhaan  "mitä hittoa se kenellekään kuuluu", koska en heidän elämäänsä puutukaan. Kyse on siitä millaisten arvojen tukeminen  on yhteiskunnan kannalta järkevää.  Yhtä hyvin tai vielä paremmiin voisi sanoa että "mitä hittoa se kenellkään kuuluu" jos ihmiset haluavat elää konservatiivisten ja kristillisten arvojen mukaisesti, jolloin hän ei esim.  halua antaa lapsillensa  tätä  setankaari-ideologian liberaalia sukupuoii- ja seksuaaliopetusta, jota kouluihimme  jo lapsille väkisin tuodaan.   

 

Tarkoitushakuisesti et huomioi sitä että "lapsi tuo ilon",  kuten aikanaan arkkiatri Arvo Ylppö totesi.  Läpsettomuus on useimmille suuri tragedia,  kaikissa liitoissa.  Tämä on todellinen ongelma niin homo- kuin lesboliitoissa.  Vippaskonstit lasten hankinnassa eivät ole lapsen edun mukaisia,  sillä lapsi tarvitsee aina isän ja äidin. 

On myös tutkimuksissa todettu että homo- ja lesbosuhteet kestävät huonommin kuin heteroliitot.  Tutkimuksissa on todettu  sekin,  että sellaiset homosuhteet (n. 50 %)  kestävät paremmin joissa vieraissa käyminen sallitaan.  Kovin ongelmatonta ei  liene tämäkään, koska ihminen on luonteeltaan omistava ja mustasukkainen.  Esim. eräs.   muistaakseni kuuden parin,   yhteiselämä kommuuni-kokeilu,  jossa parinvaihdot sallittiin, kaatui mustasukkaisuusongelmiin. 

Samoin parisuhdeväkivaltaa on n. kaksi kertaa enemmän homo- ja lesbosuhteissa. Tämä on pyritty kiistämään, mutta  taannoin esim. poliisi TV:mme teki siitä selviä tilastoja. 

Voimme toki tehdä eräänlaisen ihannemallin ihmisten erilaisista  elintavoista, mutta on aivan eri asia miten nämä ihanteet toimiviat käytännössä.  Homokulttuurin monista ongelmista kerrottiin tutkimuksiin nojaten facebookissa, mutta julkaisu poistettiin.  Tämäkin osoitus aikamme sananvapauden rajoittamisesta.  Heteroja saa kritisoida mielin määrin,  mutta ainuttakkaan poikkipuolista tai kriittistä sanaa ei mediassa esitetä eikä sallita näistä poikkeavista vähemmistöistä.  Korkentaan kerrotaan siitä miten Hiv on edelleen homojen kansantauti.  

Itse peräänkuulutan ihmisten oikeutta elää oman uskonsa mukaista elämää.   Yhteiskunta opettaa meitä nykyään niin  että ketään ei saa syrjiä, paitsi kristittyjä. Ahdasmielisiä ovatkin ajassamme nämä ns. setankaaripiirit, jotka eivät salli toisinajattelua. 

Olen varma että tämä tilanne tulee vielä muuttumaan,  ja vauhdittajana siinä tulee olemaan nykyhallituksen kaatuminen,  ja sen vaihtuminen konservatiiviseen hallitukseen. 

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…