VASTUSTAMME LAHDEN SEUDUN KIERRÄTYSPUISTON SIJOITTAMISTA HOLLOLAAN KEHÄTIEN VARTEEN

Vieras

/ #1

18.06.2020 05:36

Olen ollut yli 10v töissä päijäthämeen jätehuollolla ja ihmiset ketkä päättävät siellä miten jätteitä käsitellään ja missä niitä pidetään ovat vastuuttomia. Jätekasat esim sekajäte jonka pitäisi olla hallissa sisällä ettei lokkeja olisi niin helvetisti niin kaikki kasat seisoo pihalla ja kun elykeskus tulee tarkastuskäynnille niin kohautetaan vaan olkapäitä että voi voi tämmöstä tämä nyt on kun ”uudella” late jätteenkäsittely laitoksella ei murskata enään kun energia ja rakennusjätettä/ sekajätettä lavakuormina eli kaikki pakkarit ajatetaan ulos. Nämä kaikki phj lle pesiytyneet turhat entiset mestarit ketkä ovat muista oikeista töistä saaneet kenkää niin pysykööt kujalassa. Työturvallisuuteenkaan ei ikinä tule mitään parannuksia ennenkuin sattuu jotain. Murre on palanut 2 kertaa ja late kerran puhumattakaan liian korkeista ja suurista jätekasoista mitkä tontilla jokapäivä vaan kasvavat ja joka kerta nämä laitokset kasataan vakuutusyhtiön toimesta samanlaisiksi kun olivat, työntekijöiden mielipiteitä parannuksista ei kuunnella vaan valitaan aina se halvin ja huonoin ratkaisu joka asiaan. Vaikka kasat ja koneet palaisi jokapäivä niin siellä ei opita mitään. Kyllä huomaa että kun ei ole omat rahat kyseessä vaan kaupungilta saa rahaa ja kuntalaisilta ekomaksuja niin rahat menee uusiin led valoihin, todella ”upeaan” timantin kaava taidemaalaukseen joka on toimiston seinässä, uuden firman nimen pähkäilyyn ja konsultteihin kun suomalainen jäte sana on niin ruma mutta englanniksi waste kuulostaa paremmalta ja vajaan miljoonan maksaviin älylukkoihin, jotka ei toimi kunnolla ja todennäköisesti ovista et pääse sisään jos syttyy kunnon tulipalo jne jne eli mörön per seeseen ja valkokypäräisten bonuksiin. Näitäkään rahoja ei olisi kannattanut käyttää esim laitosten parantamiseen ja paloturvallisuuteen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…