Maahanmuuttajien tuet

/ #2535

12.07.2020 09:37

|

* kuinkaha moni teistä maahanmuutto vastustajista on tietoinen että ainut syy vihaamaanne maahanmuuttoon on rakastamanne eu , jota ette voi uskoa olevan sen takana , koska eihä rabiestautinen amfetamiinilla aivonsa sulattanu rakki usko eu n , joka natzeja rahottaa olevan tämän kaiken páskan takana ?

hyvin yksin kertasta ... miks sopeutumis kykyisiä maahanmuuttajia ei tule vaan ainoastaan somaleja jotka fgm takia ny eivät ees pysty suomeen sopeutumaan  ja sitte ku te lietsotte ja härnäätte vihaa alkaa ählyt räyhää teijäki kanssa eli

eu n suunnitelma on pistää islamit ja uus natzit tappelee keskenään ja kilvan polkee toistensa palkkoja ja puukottaa toisiaan ja siks eu ero ei koskaan voi tulla toteutuu tai markka takas tai suomen vähienki bisneksien myynti ulkomaille loppua , koska eu sabotio somalien ja uus idjootti natzien avulla todellisen eu vastaisuuden anti semitismin ja muun olemattoman järjettömän roskan alle

loppu tulos :* murehditaan mutterin väristä , eettisyydestä , tunteista ja muusta páskaksta seuraavat 200 vuotta ja eu pistää pultin prikkaan ja mutterin pulttiin ja korjaa fyrkat ku , suomalainen makaa somalin kanssa verisenä lätäkkönä maassa somali veitsi natzin kurkussa ja natzin nyrkkirauta somalin naamassa konsanaan

*on muute kgb n ja sitä ennen jo muinaisen rooman ikivanha taktiikka jolla eriarvoistamalla ja vihaa lietasomalla saadaan suomi pysyy eeuussa ja vähemmistöt tappelee keskenään , ja ilmeisesti tämä hullu uus galigula , galigula fani (jean glaude juncker) rin eu ottanu tämän taktiikan käyttöönsä

ja aivan varmaan löytyy sellasiaki arabeja jotka oikeesti haluis suomeen tulla ja pariutua suomalaisen sini silmäisen kanssa , eikä niinku somalit joille suomalainen valkoihoinen sinisilmäinen on ällöttävämpiä ilmestyksiä mitä maan päälläänsä kantaa , syy somalien ja suomalaisten ongelmiin ei ole rasismissa , vaan sexsuaalisessa valinnassa , sillä nigerialaisetkin ovat hyvin sulautuneet suomalaisiin ja niihin verrrattuna somalit on kuules ihan valko ihoisia , sillä ne on tummempia ku yö nuo aidot africcalaiset , erityisesti nigerialaiset

ja jos joku jauhaa tota iänikuista jargonia ,  ku palestiinalaisten oikeudet ja jutkut on kaiken takana folio hattu páskaa niin mä räjähdän , samaan aikaan te kritisoitte ihan valko ihoisia arabeja kuten irak , iran , syyria , libanon , pakistan , afganistan , turk ja sitte te kumminki haluutte ''valkojutkut'' islamiin kääntyneet ja 100% juutalaisverta olevat palestiinit , terroristit suomeen , eli haluuttekos te anti semiitit juutalais verta suoniinne sillä niin siinä käy kuu pistetään ''valko jutkuja'' palestiineja käyskentelee suomalaisten naisten keskuuteen , ensin tulevat nazien naiset raskaaksi valko jutkujen verestä , ja sit syntyy ki natzien keskelle kipa päisiä , kiharatukkia , (keltatukkasia toki ja toisinaan jopa sini silmäisiä mutta aina iso nenäisiä ja juutalaisen kavopiirteet omaavia ja esinahattomia) , ruskee suklaa silmäisiä , talous tieteissä ja pankeissakin toisinaan huseeraaviakin , palestiini ''valko jutkuja'' anti semiittejöä joilla on ainoastaan hakaristin vertaa eroo kipassaan palestiinan kanssa aidon silinterihattusen daavidin tähden kanssa ja tukkaki kasvatettu pitkäksi ja kiharrettu 4 osaan ja partaa tai tukkaa ei saanu leikata sillä niin on syvällä zionistinen kulttuuri pale aleissa eli ''antisemitistisessä'' ''valko jutku'' juutalaisessa heimossa (palestiinalaisissa) että parran ajokaan ei olla kosher

on muute kiistaton tosi asia et siiinä missä euroopassa on juutalais kapitalisteja jostain sattuman oikun syystä kaikki arabimaailman tai eurabian (arabeuropa) kapitalistit ovat palestiini kapitalisteja , eli !!!??? kä ?;() ???

heh heh heh ;=()