Pro Kirkkoharju

Vieras

/ #31 vähäpätöinen?

27.09.2010 21:44

Jos alue olisi kunnan omistama, olisi alue rakennettu jo aikaa sitten!! "Hyvävelijärjestö" kyennyt tähänkin asti tekemään pienimuotoisia kaavamuutoksia kysymättä keneltäkään yhtään mitään, silloin kuin on oma taloudellinen etu kyseessä.

Yksityisten maanomistajien saama muutaman kymmenen euron neliöhinta on ollut lähinnä pelkkä vitsi. Omistus suhteen muututtua alueiden arvot ovat välittömästi aivan toiset. Alueet usein jo valmiiksi suunniteltuja ja kaupattuja jatkojalostettavaksi. Hyvänä esimerkkinä mm. Lamminrahkan "pienehkö" kallion louhinta/teollisuusalue. Todella kamalan oloinen vuosien projekti josta louhittiin kalliota ????m3 jolla arvoa oli 10??? ???€. Tuloksena n.10 hehtaarin alue jota ei edes saada kaupaksi. Ja pieni maanomistaja kostui näistä "ennalta suunnitelluista" kaupoista muutaman sata satatuhatta.

En voi hyvälläkään tahdolla puoltaa adressia, kerrankin kun kyseessä on pienomistaja, eikä tuo hyvävelijärjestö.