VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

STG

/ #109

23.12.2011 01:19

Marko Lind. Mitä tähän sanoisi. Jos joku muu tätä adressia ylläpitäisi ja asiaa ajaisi eteenpäin, niin kyllä, kirjoittaisin nimeni. Mikä oli se adressi jonka allekirjoitin vuonna 2008? Silloin ajokoirani joutui kahden suden syömäksi Kaavilla. Muistat varmaan tapauksen, sillä nyt syödyn koirani kuva järkyttää adressisi etusivulla. Ajoit samaa asiaa, vaan suuret oli puheet eikä tekoja minkäänlaisia. Olet silkka teksteilläsi ja idioottimaisilla tempauksillasi rahastava tallukka. Saatko musiikkiurasi loistoon tällä mainostamisella? On roskannut ajokoirakasvatuksen maineen, varmaan monella muullakin meinasi pudota silmät päästä kun lukaisi lähiaikoina tulleen ajokoiramies -lehden ilmoituksen "myytävästä" koiranpennusta. Tämän herran susipolitiikkaan muutoksien vaatiminen ei tee muuta kuin räväyttää päättäjät nauruun. Ei ole ennenkään vastaava onnistunut hänen aloitteestaan. Noh, yritys hyvä 10. Oikeaa asiaa ajat, mutta aivan väärällä tavalla.