VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Muallikkoko

/ #169 Joku roti!

23.12.2011 20:45

On se ihmeen kumma ettei tämä valtion eli veronmaksajien yllä pitämä ja "puolueeton" rktl ota minkäänlaista kantaa tuoton taantuvaan metsäpeurakantaan?! Niitä käsittääkseni ei enään maalimassa montaa tuhatta jälellä ole? Antaa mennä vaan näitten niin harvinaisten hukkiin turpiin!! Kulen metällä vennään puolella joka vuosi ja siellä näistä samoista niin harvinaisista susista maksetaan tapporahaa. Täällä saat mokoman riesan ampumisesta isomman sanktion ku miestaposta. Pelkästään vennään puolella suskanta on kymmeniä tuhansia. Sikiäävät ku täit. Ja etelässä mättäät ämmät liikoo niitä soijanakkia ja nuoloovat liimapurkkeja ja sittä ollaan piät sekasi puolustamassa kaiken mualiman piättömyyksiä. Susia lissee ..tana.. Mulla pikkunen tyttö ja ilves kulukoo aatotallissa hirvenperkeitten perässä. Ei se tuu ihmisen kimppuun sannoo nämä metroseksuaalit vai mitä ihmeitä ne vihreet ja ylopiston viisaat onkaan? En aatellu tyttöö ennee yksin pihalle laskee. Niitten kanssa pittää oppia elämään..