Kannabis lailliseksi

- -

/ #123

20.03.2007 17:36

"Parahin "-- --" mikälie, mun ei varmaan hirveesti tarvii perustua johonki kannabikseen yms. mihinkään muuhunka huumeeseen tajutakseni et se ei edistä asioita millään tavalla ja kaikinpuolin järkevintä olis pitää se edelleen laittomana."

- Perustele väitteesi. Minulla on tämän- ja viime vuosisadan puolelta, lukuisia eri tutkimuksentuloksia kannabiksen haitoista, sekä hyödyistä. Niitä voit halutessasi etsiä kirjastosta tai internetistä. Minulla on myös esimerkkinä ainakin 11 Euroopan maata, jossa kannabiksen käytön ja kasvatuksen rankaisemisesta on luovuttu, positiivisin seurauksin. Mitä sinulla on? Olisi hyvin mielenkiintoista kuulla perusteluja kriminalisoinnin jatkamiseksi.

"Sini Saustamo ehkä en puhu kovin "siveellisesti" mut sanon asiani niinku se on enkä jaksa kaunistella tälläst asiaa koska sehän nyt olis aika turhaa, kiitos."

- Kykenethän keskustelemaan asiallisesti ilman toisten ihmisten loukkaamista.
Kykenetkö?

"Nicholas Stewart satun olemaan yli 18 vuotias henkilö ja tietääkseni aivan normaali, ja niinku sanoin ni ei tarvii lukee mtn tutkielmia ja raportteja jostain huumeen vaarallisuudesta yms. koska sen nyt sanoo jo järkikin et EI"

Jos et lue tutkielmia tai raportteja, sinun on siinä tapauksessa täysin turhaa tulla valistamaan meitä tuolla 'informaatiollasi.' Se ei johda mihinkään, ei etenkään realistiseen kannanottoon aiheesta.