VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

nainen

/ #314

26.12.2011 21:05

Susi on rohkeampi lähestymään ihmistä, karjaa , kotieläimiä mikä tekee mielestäni asiasta pelottavan enkä haluaisi kuulla enää edes koirien menetyksistä tai saati odotella pahempaa tapahtuvaksi. Asia koskettaa monia perheitä, koululaisia, eläintilallisia,koiraharrastajia ja metsästäjiä.Ei siis pelkästään metsästäjiä. Huvittaa tämä asetelma maalaiset =metsästäjät näiden äärilaita ihmisten sanomana.Metsästäjiä ja jopa karjatilallisia asustaa nykyisin ihan kaupungeissakin;) työ tai harrastukset laittavat liikkumaan myös maaseudulla ja sudet taas liikuskelevat nykyisin jo asutuskeskuksissakin. Naapurikaupungissa vuoden sisään villisika,karhuja ja susi täysin keskellä asutusaluetta.Adressi on täyttä asiaa ja omat motiivini ovat koiraharrastus jonka myötä on tarkoitus kiertää ympäri Suomea, omalla kohdalla metsästysalueet pienentyivät jo 10 vuotta sitten juurikin suden takia, tuttavani asuvat alueella jossa susien takia lapset kuljetetaan kotirappusilta kouluun, eli empatiat kaikille jotka asuvat näiden laumojen keskellä pelossa päivittäin. .Ja niin olen itsekkin kahden koiran kanssa ollut lenkillä kun susi seurasi koiraamme. Jonkun kysymykseen vastaus ootteko edes nähneet livenä..niin ja onhan niitä jälkihavaintoja monet koira ihmiset tavanneet,myös minä..ei sitten ole tullut mieleen että kaikki eivät ole metsästäjiä jotka nimensä haluavat tänne laittaa? Tätä lukee myös lapset ja nuoret ihan kaikensorttiset ihmiset, myöskin ne jotka siis asuvat keskellä susilaumoja..