Maahanmuuttajien tuet

yh
Vieras

/ #42 oikeudenmukaisuutta kaivataan

30.09.2010 09:26

Koska olen suomalainen,köyhä,sairas!En voi katsoa Tv:tä,kun ei ole varaa Tv:lupaan.Ei ole varaa tilata lehtiä,ei ole varaa matkustaa,joukkoliikennekkin pieni tuloiselle (sairaseläke)liian kallista.
Kun pesukone tai pakastin hajoaa,on tehtävä velkaa,että uuden pystyy hankkimaan.Ei suomalaiselle sossu maksa,vaikka kuinka sairas ja köyhä ihminen olisi!
Kuka makssa niin sanottujen pakolaisten matkat sukulaisten luokse kotimaahansa?Miten heillä on varaa,siihen,kun täällä esitetään köyhää??Olen kuullut,et suomen sosiaalitoimisto maksaa heille matkat.Onko tämä totta??Jos on,niin ihmettelen suuresti.
Itsellä ei ole vara omassa maassani edes matkustaa katsomaan omia vanhoja sukulaisiani,kun rahat ei yksinkertaisesti riitä matkusteluun,kun sairaudet vie paljon rahaa jo kuukausittain.Mutta täällä ei suomalainen apua saa!Vaikka töitä olen tehnyt terveenä ollessani kymmenetvuodet.Nyt olen hyljeksitty kansan osa!
Äänestäkää suomenkansa muutosta maamme politiikkaan!
Pitäkää puolenne.
Emme saa lannistua,vaikka meiltä yritetään ottaa kaikki suomalaisuus pois.Suvaitsevaisuuden nimissä.