Laki lasten hyväksikäytöstä uusiksi.

Kuolemantuomio olisi otettava käytäntöön !
Vieras

/ #1 Täyseliminointi olisi yksinkertaisin ratkaisu !

30.09.2010 10:37

No, nämä sairaat pitäisi yksinkertaisesti tappaa, sillä vaikka munat leikattaisiin, niin sehän ei heitä estä käpläämästä käsillään pikkuisten haarojen väliä, ja nuorten tyttöjen rintoja. Ja, hyvin usein he myös käyttävät kieltänsä nuoleskellessaan toisten elimiä tai muita paikkoja. Hyi, helvetti mitä täällä tapahtuukaan, ja kukaan ei voi tuollaiselle yhtään mitään !

Ja, vaikka kädetkin katkaistaisiin, niin onhan heillä jalat joita tunkea toisten paikkoihin, jos ei ole valvovaa silmää koko ajan seuraamassa heidän touhujaan.

No, sitten jos jalatkin katkaistaisiin, niin sitten olisi aika hyvät mahdollisuudet, että eivät pääsisi tekemään iljettäviä asioitaan kenellekkään, mutta olisihan heillä suu puhua houkuttelevia sanoja, että joku niiden sanojen takia joutuisi sellaisiin puuhiin, jotka eivät ole hyväksi kenellekkään.

No, tuossa vain ajattelin, että mikä olisi paras ratkaisu näille pedofiileille ja insestiä harjoittaville ihmisiljetyksille, niin kyllä voisi tulla tähän loppupäätökseen, että tappaminen on paras keino niiden kitkemiseksi pois tekemästä pahojaan. Raamattu myös kehoittaa näin, että poista paha keskuudestanne !

Näiden sulkeminen johonkin laitokseen tai vankilaan loppuiäkseen ei estä heitä uusimasta tekojaan, sillä heillä saattaa olla entuudestaan tai sitten ilmaantua ajan saatossa näitä apureita näihin paikkoihin esim. työntekijöinä, ja nämä jelppivät näitä iljettävyyksiä pois sieltä suljetusta paikasta, eli nämä pääsevät tekemään iljettävyyksiään ihan vapaasti jne. ihminen kun on olento, joka ei näe toisen ihmisen ajatuksiin tai sydämmeen, joten valehtelun takia pääsee tapahtumaan yhtä sun toista pahaa asiaa, ja ihmiset on lahjottavissa, että rahalla saa ja hevosella pääsee jne.