Laki lasten hyväksikäytöstä uusiksi.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Laki lasten hyväksikäytöstä uusiksi..

Kuolemantuomio olisi otettava käytäntöön !
Vieras

#1 Täyseliminointi olisi yksinkertaisin ratkaisu !

30.09.2010 10:37

No, nämä sairaat pitäisi yksinkertaisesti tappaa, sillä vaikka munat leikattaisiin, niin sehän ei heitä estä käpläämästä käsillään pikkuisten haarojen väliä, ja nuorten tyttöjen rintoja. Ja, hyvin usein he myös käyttävät kieltänsä nuoleskellessaan toisten elimiä tai muita paikkoja. Hyi, helvetti mitä täällä tapahtuukaan, ja kukaan ei voi tuollaiselle yhtään mitään !

Ja, vaikka kädetkin katkaistaisiin, niin onhan heillä jalat joita tunkea toisten paikkoihin, jos ei ole valvovaa silmää koko ajan seuraamassa heidän touhujaan.

No, sitten jos jalatkin katkaistaisiin, niin sitten olisi aika hyvät mahdollisuudet, että eivät pääsisi tekemään iljettäviä asioitaan kenellekkään, mutta olisihan heillä suu puhua houkuttelevia sanoja, että joku niiden sanojen takia joutuisi sellaisiin puuhiin, jotka eivät ole hyväksi kenellekkään.

No, tuossa vain ajattelin, että mikä olisi paras ratkaisu näille pedofiileille ja insestiä harjoittaville ihmisiljetyksille, niin kyllä voisi tulla tähän loppupäätökseen, että tappaminen on paras keino niiden kitkemiseksi pois tekemästä pahojaan. Raamattu myös kehoittaa näin, että poista paha keskuudestanne !

Näiden sulkeminen johonkin laitokseen tai vankilaan loppuiäkseen ei estä heitä uusimasta tekojaan, sillä heillä saattaa olla entuudestaan tai sitten ilmaantua ajan saatossa näitä apureita näihin paikkoihin esim. työntekijöinä, ja nämä jelppivät näitä iljettävyyksiä pois sieltä suljetusta paikasta, eli nämä pääsevät tekemään iljettävyyksiään ihan vapaasti jne. ihminen kun on olento, joka ei näe toisen ihmisen ajatuksiin tai sydämmeen, joten valehtelun takia pääsee tapahtumaan yhtä sun toista pahaa asiaa, ja ihmiset on lahjottavissa, että rahalla saa ja hevosella pääsee jne.
Vieras

#2 Re: Täyseliminointi olisi yksinkertaisin ratkaisu !

01.10.2010 01:34

#1: Kuolemantuomio olisi otettava käytäntöön ! - Täyseliminointi olisi yksinkertaisin ratkaisu !

Sinä olet selvästikin pedofiili ja kirjoituksesi puoltaa lasten hyväksikäyttöä. Vaan tämähän on tätä arvotonta paskan jauhantaa eli tännehän se hyvin sopiikin. toivottavasti jäät nalkkiin siitä hommasta.

Kylläpä väännetään väärää oikeaksi ja päinvastoin !
Vieras

#3 Voi, voi, oletpa huonosti kirjoitukseni lukenut !

01.10.2010 11:06

Jos ehdotan kuolemantuomiota pedofiileille ja insestiä harjoittaville, niin miten sen voi vääntää lasten hyväksikäytön puoltamiseksi ? ! ! !

Oletkohan ihan tarkkaan lukenut kirjoitustani ?

Minä en puolla lasten hyväksikäyttöä varsinkaan seksuaalista sellaista !

Minä hyväksyn kyllä, että lapsi saa tehdä työtä esim. mainos-ja lehtienjakajan työ on ihan helppoa nuorenkin tehdä. Mutta taas, jos se pakottaminen sen työn tekemiseen on aikuisesta lähtöisin, että nuori joutuu ikäänkuin heidän (vanhempien)vaatimuksesta tekemään sitä työtä, niin silloinhan on kyse vääryydestä !, ja sitä ei pidä hyväksyä.

Jos lapsi itse haluaa tehdä sitä työtä, niin se hänelle sallittakoon.

No, sitten jos se lapsen/nuoren työ on vähänkään seksuaalisuuteen viittaavaa, että lapsi myy itseään sillätavoin, niin se on täysin jo vääryyttä !, sellainen ei ole oikein missään tapauksessa. Esim. itse en antaisi oman lapseni mennä edes mihinkään vaatemalliston malliksi, että nämäkin ovat hyvin arveluttavaa nykyaikana, kun vaatteetkin on mitä ovat, että tiukkoja aikuisten mallisia, jotka eivät ole lapsen edun mukaisia ollenkaan.

Kuolemantuomio olisi paras ratkaisu kaikille pedofiileille ja insestiä harjoittaville !

Koska se vahingoittaa niin paljon näitä ihmislapsia, jotka joutuvat kokemaan sellaista elämässään, että sitä ei mikään paranna, että sitä ei unohda, joten se vaikuttaa koko heidän loppuelämän tapahtumiin, ja voivatpa saada kimmokkeen ryhtyä itsekkin edes auttamaan, että sellaisia voisi tapahtua muillekkin lapsille, jopa omille, että mahdollistavat sellaisen jatkumisen tehden sitä itse tai ollen avustajana, eli kostavat mitä ovat itse joutuneet aikoinaan kokemaan.