Skateparkki Keminmaahan

Walska
Vieras

/ #6 Re: Niin, no jos homma toimisi.

30.09.2010 13:00

#5: Häre - Niin, no jos homma toimisi.

En tiedä oletko meidän keskusteluja aiheesta salakuunnellut, nimittäin juuri samoja asioita ollaan omassa skede porukassa pohdittu. Otin selvää tuosta prisman tilasta ja kyllä siitä ilemisesti vielä yritetään myyntiin kalua saada, ainakin tontin ja ehkä jopa seinien osalta. Kuitenkin tilan voisi käyttämättömänä lojumisen sijaan luovuttaa skeittareiden käyttöön kunnes ostaja löytyy. Kiinteistön arvoon muutama rullalautaileva apina ei voisi vaikuttaa ja tiedä vaikka tuottaisi tämä tilan "vuokraus" positiivista mainetta Arinalle. Jos vanhat prisman tilat käyttöön saataisiin projekti vaatisi jonkin verran lisää panosta paikan kunnostamiseen ja rakenteissa piilevän homekannan aiheuttamien terveysriskien tarkistamiseen. Spraymaalin liittämistä rullalautailijoihin pidän hieman tyhmänä ennakkoluulona. Ainakin oma näkemykseni ja kokemukseni tuhrijoista on kaukana rullalautailijoista. Vaikkakin tunnollisesti tehdyt ja hyvänmaun rajoissa pysyvät graffitit ovat mielestäni hienoja! Jos joku onnistuisikin silminnäkijät välttämään ja parkkia maaleilla tuhrimaan se ei onneksi haittaa skeittausta parkilla.