Seppo Lehdon tuomion korjaus ja oikeiden rikosten tuomioiden tarkistus

Päiviö Pennanen
Vieras

/ #25 Olen uskovainen mies

01.10.2010 23:29

Isoisäni oli tunnettu sissipäällikkö. Hänestä on kirjoitettu kirja. Arvaatte varmaan että en käytä samankaltaista kieltä kuitenkaan Sepon kanssa. Mutta isänmaallinen olen ja jos Seppo viruu vankilassa niin ei saata olla kovinkaan kaukana kun siellä viruu myös uskovaiset johtuen siitä että meillä kun on myös se järkkymätön mielipiteemme uskosta Jeesukseen Jumalan Poikana joka on kuollut syntiemme tähden ettei yksikään joka Häneen uskoo joutuisi iankaikkiseen helvettiin vaan saisi iankaikkisen elämän. Islamilaisethan eivät usko sellaiseen vaan sharia lain kautte haluavat teilata kaikki muu uskoiset. Mutta siis rukoilen että Seppo Lehtokin ja muut lukija perheineen tulisivat Jeesukseen uskoviksi. Jos pistätte Bill Wiese nimen googleen ja luette mitä hän koki ollessaan helvetissä niin tiedätte mistä puhun. Ja Joh.3.16 sanoo että:Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Eli että pääsee taivaaseen.