Teemu Mäki pois professorin virasta

kuvottavaa

/ #38 yhteiskunta sairastunut....

07.01.2012 12:24

Se, että tällaisen sairaan julmuuden nimittäminen taiteeksi on sairasta MUTTA vielä sairaampaa ja suoranaista julmuuteen taipuvaa mielenvikaisuutta osoittaa se, että se ja sen tekijä on vielä palkittu!!!! Kuvottavaa!!
Tämä osoittaa vaan sen, että tämänkaltainen taloudellisen hvyivoinnin aikaansaama sivilisaation muoto alkaa tulla pikkuhiljaa tiensä päähän, niinkuin historia jo todistaa että kaikenlainen rappio, eettinen ja moraalinen vallitsee yhteiskunnassa ja sen valtarakenteissa ennen tuhoutumista. Kun elämä menee liian hyvin eikä tarvitse kamppailla henkensä pitimiksi metsästä marjoja ja sieniä keräten, niin sairas mieli keksii pahoinvointia ja levittää sitä "taiteena" muillekin.

Viedään tämä ajatus loppuun asti sitten! Meillä on vankilat täynnä näitä nimeämättömiä "professoreita" ja "taiteentekijöitä", kukahan heille vinkkaisi hyvän tulonlähteen?! Miksi yhdelle? Tasa-arvon vallitessa sen "ansaitsevat" nekin tappajat ja murhamiehet, jotka eivät tehneet niistä videota! Todisteitakin on kun on tullut tuomio näistä "taideteoksista" Taiteen ja uskonnon nimissä on tehty ne kaikkien julmimmat teot joilla tarkoitus pyhitetään.