Pro Mansikkanokan puisto

09.10.2010 21:47

#18: WinstonC - voi voi

abcdef

Selvää on ettei ainakaan Sarius-matkailuhanke vaadi Mansikkanokan puistoon kerrostaloja. Tosiasia on myös se että puiston ympärillä jo nyt tonttimaata n. 600:lle uudelle kovan rahan asunnolle: Ruutinpuistoon, Möllärinrantaan, Pajarinrantaan. Siis 600:lle oikein virallisesti kaavoittuna. Kaupunginhallitus toteaa virallisissa papereissa myös sen että Ruutinpuiston ja Möllärin- ja Pajarinrannan rakentuminen todennäköisesti alkaa kun lama taittuu. Ja leirintäalueelle voi nousta asuinkerrostalot aikaa myöten. Samoin Urheilupuiston ns. takakentälle. Siis 800 uudelle asunnolle on tonttia. Tästä luulisi jokaisen hoksaavan miten Mansikkanokan puisto on aikanaan arvossaan, kun rakentaminen puiston ympärillä pitkän ajan kuluessa toteutuu. Maalaisjärki riittää myös siihen että huomataan miten valtuustoa vedätettiin hotellihankkeella. Taitavaa peliä rakennusliikkeeltä mutta taitamatonta kaupungilta koplata yhteen matkailuhanke ja puistoon täyttäminen tornitaloilla 200 pienasunnon nukkumalähiöksi. Kai valtakunnan julkisuutta tulossa kun TV 2 ryhtynyt asiaa seuraamaan.