Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #45

10.10.2010 01:59

On järkyttävää ollut seurata tätä kehitysmaiden ja kehitysavun jakamista maailman turuille. Siksi koska se ei ole hyödyttänyt eikä vaikuttanut siten kun olemme tulleet uskotelluksi. Miten paljon vaadittaisiinkaan rahaa suomalaisilta koko maailmaan kylvettäväksi, että nämä määrätyt kansat, jotka eivät itse saa hyvinvointia omissa maissaan aikaiseksi, tulisivat "autetuiksi"??
Itse olen ollut oman maani viranomaisten rasistisen kohtelun uhri, josta seurannut monta kieroa, väärää ja pahaa. Samaan aikaan kun on nähty ja koettu myös maahanmuuttajien loputon röyhkeys, joka esitetään heille tyypillisimpien käytöstapojen tahallisina vääristyminä, siis tekaistuina riitaa-ja väkivaltaa synnyttävinä tahallisina tekoina. Siinä on sen kaiken auttamisen tulos.  Kiitoksensa avusta ja auttamis-operaatioista kymmenien vuosien ajasta joka näytetään meille tällä mamu tyylillä, eli ylimielisyyden ja vihamielisyyden huipentumina.

Nämä päättäjämme joka pitävät heitä jo nyt NWO-mais-tyyliin varman "taivaspaikkansa ansanneina" suomalaisina kansalaisina eivät enää toimi laikien mukaan, eivätkä selvästi sitä ole halunneetkaan. Suojelevat muunmaalaisten oikeuksia enemmän kun oman maan rakentajia, heidän oikeuksiaan polkien ja hävyttömästi hyväksikäyttäen."Rasismi-sana" propagandaansa kylväen, sortoa ja riistoa harjoittaen, omaa maataan ja kansaa  ja sen kaikkia perusoikeuksia vastaan.