Kannabis lailliseksi

Timo Engman

/ #139 Voi

08.04.2007 09:03

Voi hitto näitä härmäläisiä juntteja,jotka ei viiti edes selvittää et lääkekannabis on LÄÄKE ja sitä paitsi erittäin hyvä hermo ja migreenisärkyihin.Eihän nää on huumeita ollenkaa mitä nyt muhinki on pumpattu 9 vuotta,vahhoja opioideja joista seuraa nykyisin jopa 4 vrk migreenikohtaus,joka lähtee kannabiskukinolla kaikkein parhaiten siihen ei auta edes markkinoiden parhaat migreenilääkkeet.Pyytäisinki arvon vastustajat,että ottaisitte asioista selvää ennenkuin dumaatte sen tosta vaan.Mä en oo tässä hasis lätkää niinkää vapauttamassa,mut ei siitä haittaakaan olisi,vähenisi kännissä tehdyt typeryydet joita kyllä sitten kadutaan jälkeenpäin,oho join pullon kossuu ja söin diapameja,tapoin kaverin viinapullon takii sen muistan mut en muuta.Näitä säälittäviä alkoholijuttuja saa lukee joka päivä jostain,mut onkos moni tappanu ja riehunu kannabis päissään tuskin.Montakohan vankia Suomen vankiloissa istuu alkoholin takia tehdystä typeryydestä,jota katuu varmasti vielä tänäkin pvänä,koska kuningas alkoholihuume teki temput.Jos viina nyt keksittäisiin,se olisi semmonen superhuume mitä ei varmasti ilmestyisi laillisille markkinoille.Kyllä huomaa et ollaan härmässä,ainakin noista vastustajien kirjotuksista päätellen,jotka ei tajuu kannabiksesta höykkäsen pöläystä.Vastutetaan ja vastutetaan,mut loppujen lopux ei edes tiedetä mitä vastustetaan.Mut juokaa te viinaa vastustajat ja kärsikää krapulanne ja humalassa tehdyt tyhmyydet jotka parhaassa tapauksessa vie vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta. Et hyvää matkaa. terv. Kipupotilas vuosimalia 1998