Hollolan lukio säilytettävä

Vieras

/ #56 HOLLOLA -FARSSI 2010

15.10.2010 21:52

Voisiko joku kertoa Hollolan kunnan virkamiesjohdolle, miten asiat tulee oikeaoppisesti nostaa keskusteluun ja miten niiden valmistelu tulee edetä. UusiKunta -hanke oli jo farssi ja jälleen toinen on meneillään Hollolan lukion tiimoilta. Jos ei kunnanhallitus tai uudistunut valtuusto anna toimintaohjeita, hankkikaa ulkopuolinen asiantuntija kiireesti avuksi. Virkamiesjohdon uskottavuus ja johtamistapa ovat kärsineet kovan kolauksen ja sen palauttaminen vie silti aikaa, vaikka suunta muuttuisikin asialliseksi.

Ikävintä on, että viime kädessä lukion opiskelijat kärsivät tästä tilanteesta eniten unohtamatta myöskään tulevia lukiolaisia.

"HEVOSMIESTEN" tietotoimistosta on kuulunut, että Hollolan virkamiesjohto on jo tutkaillut lahtelaisten kanssa lukiolaisillemme uusia koulupaikkoja ennen ensimmäisiä lehtikirjoituksia! ONKO TÄMÄ TOTTA VIRKAMIESJOHTO????? Hyvän hallintotavan mukaisesti opiskelijoille ja heidän huoltajilleen sekä opettajakunnalle on varmaan tästäkin pidetty tai pidetään tiedotustilaisuus.