Kannabis lailliseksi

Samuel Ruutikainen
Salo

/ #146 Jep

12.04.2007 09:24

Itse olen ainakin pystyny hoitamaan kaikki hommani, kouluni, työni ja muut samantapaiset asiat vaikka savuu on tullu polteltuu useampi vuosi. Ihmiset jotka on saanu huumevalistuksensa koulusta pitävät kannabista samanlaisena huumeena kuin muut huumeet. Minulla on monta kaveria jotka ovat lopettaneet alkoholin käytön kokonaan koska se on pilannu heidän ihmis-suhteensa ja eivät käytä muita päihteitä kuin kannabis. Alkoholi pilaa ihmis-suhteita sen olen huomannut. Ennemmin katselen rauhallista savupäätä kuin rähisevää kännistä viinalle haisevaa dokua. Minun mielestäni se on jokaisen oma asia polttaako kannabista eikä muiden tarvisi tulla siihen pätemään, että kannabis pilaa elämäsi. Kannabis on mieto huume verrattuna esim amfetamiiniin tai heroiiniin vaikka joku on monesti sanonu minulle että, näytä rännit kun on nähny minun polttavan kannabista. Ei ihmistä pidä tuomita heti jos käyttää kannabista, useimmat savupäät ovat rauhaa rakastavia ihmisiä mutteivat kumminkaan hippejä, vaikka niitäkin löytyy. Luin tossa aiemmin samalta palstalta, että joku poika oli ruvennu polttamaan kannabista 8 vuotiaana ja 16 vuotiaana pää oli pehmee ku vanupuikko, en usko että pelkkä kannabis on pojan päätä pehmittäny. onhan kannabiksellakin haittavaikutuksia esim muisti heikkenee sitä en kiellä mutta on tutkittu juttu että alkoholilla on enemmän haittavaikutuksia kuin kannabiksella! Jos kannabiksella olisi enemmän haittavaikutuksia en usko, että sitä yritettäisiin saada lailliseksi. Ottakaa ihmiset tietoa asioista ennen kuin rupeette pätemään.