Teemu Mäki pois professorin virasta

/ #80 Re: 7 miljoonaa Teemu Mäkeä

18.01.2012 22:14

#77: k - 7 miljoonaa Teemu Mäkeä

Sinä varmaankin sitten liikuttelet itseäsi paikasta toiseen patikoimalla esim. puusta tai heinistä tehdyillä kengillä, sillä ethän sinä varmaan VOI käyttää mitään minkä tuottamiseen tai kuljettamiseen olis käytetty riistotapporaiskauspolttoainetta?!? Etkä sinä varmasti oppiesi mukaan tuudittele itseäsi minkäälaiseen mukavuuteen vaan ruoskit itseäsi maailman pahuudella, ja omatekemälläsi kidekoneella kuuntelet shokkiuutisia maailmalta kurjuuden maksimoimiseksi syöden heiniä sieniä ja kotimaisia marjoja.

Ethän sinä VOI käyttää mitään nykyajan vempaimia, koska kaikkeen niihin on tarvittu tätä paheksumaasi polttoainetta!?!?

MUTTA nyt jäit kiinni sillä tänne kommentoimiseen olet tarvinnut ja käyttänyt tietokonetta (oma tai lainattu silti, olet osallistunut tähän tuomitsemaasi riistoon), jonka valmistusprosessiin on herraties on tarvittu vaikka kuinka kauheita globaalisia kauheuksia!!

HUI KAUHISTUS!!

Luulen, että tämä maailma voisikin pikkuhiljaa alkaa muuttua paremmaksi, jos niitä kukkatauluja alettaisiinkin arvostaa ja maalaamaan enemmän....pahuus ei poistu tekemällä ja näyttämällä raakoja ja pahoja tekoja..se ainoastaan raaistaa katselijaa.