Äänestämme sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #7

21.10.2010 14:13

On täysin tekopyhää vedota siihen, ettei lapsi saisi tietää juuriaan vanhempien ollessa homoseksuaaleja. Ties kuin moni lapsi elää yksinhuoltajan kanssa, eikä välttämättä tunne millään tavalla toista vanhempaansa. Heterot pettävät reilusti homoja enemmän, joten varmasti on myös paljon lapsia, jonka vanhempi ei olekaan oikea vanhempi. Veri ei ole vettä sakeampaa, sukulaisuussuhteet syntyvät tavasta ja traditiosta, ei geeneistä. Ihmisen geenitaustalla on korkeintaan kolmasosa tekemistä ihmisen persoonan ja identiteetin kanssa, joten taustaan vetoaminen on tekosyy ja oikeiden mielipiteiden välttelemistä.

Homoliitossa lapsi todella halutaan ja kasvatetaan avoimeksi ja avarakatseiseksi ihmiseksi, joka osaa ajatella muitakin kuin itseään. Ilmeisesti muutos vaan pelottaa liikaa näitä vastustajia, kun eivät siedä parempaa maailmaa. Maailma on täynnä murheellisia, vihaisia, epäonnistuneita ihmisiä, jotka ovat syntyneet muka-onnelliseen, todellisuudessa riitelevään, hakkaavaan, kaiken latistavaan heteroperheeseen. Missä näiden lasten oikeudet ovat olleet? Missä ovat nämä lasten oikeuksien puoltajat, kun heteroperheen vihainen viisivuotias kiroilee ja huutaa ja hakkaa muita lapsia, koska ei ole koskaan muuta mallia nähnyt? Näitä lapsia on ja paljon, joten jos marginaali haluaisi kasvattaa rakastettuja lapsia, niin miksi tämä pitää kieltää?

Homovanhemmilta tulee yhtä paljon homoja/heteroita lapsia kuin heterovanhemmilta. Homous ei ole tarttuva tauti, vaan osa identiteettiä, joka syntyy ja kehittyy monesta syystä. Jos joku on ja saa olla onnellinen, se ei ole keneltäkään millään tavalla pois.