Rullalautailun sisähallin säilyttävä Joensuussa

POMO
Vieras

/ #74 Tulevaisuuden toivot asuvat skeittareissa!

26.10.2010 10:33

joo, taas on aivan päätöntä meininkiä...on todella sääli lukea tämmöisiä uutisia eri puolilta Suomea. Ymmärrän sen että rahat on tiukassa, mutta kuten näistä kommenteista voi päätellä aktiiveja harrastajia ja kannattajia löytyy taatusti niin paljon, että halliin saadaan kunnon vetovälineet ja rahoitus. Paikalliset yritykset, nyt äkkiä mainostalkoisiin! Missä on nuorten skedevaatekauppiaat? skedeliikkeet? musaliikkeet? puhelinfirmat? hang up, suosikki, soundi??? Ilosaarirock? nuorisokeskus? vakuutusyhtiöt? liikuntatoimi? jos edes kourallinen sponsoreita löytyy + talkoovoimia rakentamiseen ja valvontaan, niin yhdessä kevyiden hallimaksukorotusten kanssa katetaan satavarmasti kulut. Siihen vielä muutamia asiallisia skedekursseja, bändi-iltoja, tilaa voisi vuokrata ulkopuolisille esim. synttäreiden pitopaikaksi, kiertäville skederyhmille kuvauksiin tai fiilistelyyn. Tiedän omasta kokemuksesta, että aina ei ole helppoa uida vastavirtaan ja viedä näitä asioita eteenpäin, mutta nyt kun ollaan kolme vuotta ylläpidetty ja raksattu Kalajärven skedeparkkia niin voin sanoa että on kannattanut:)

iloisia skeittaajia on edelleen joka päivä jos asvaltti hiemankin kuivuu (ja nyt on sentään marraskuu alkamassa...). Tuppukylässämme asuu n. 5000hlöä, ja kesällä päivittäin parkilla käy 50-100 skeittaajaa, rullaluistelijaa tai potkulautailijaa. viereinen jätti-iso fudiskenttä sen sijaan on käytännössä aina tyhjillään, joten aiempiin keskusteluihin viitaten: todellakin skeittaajia on paljon, he käyttävät heille tehtyjä paikkoja!

tsemppiä siis, tulipahan vuodatettua:)

t