Polttoaineen hinta alas

Vieras

/ #793 RIITTÄÄ JO!!!!

29.01.2012 00:16

bensan hinta nousee,asumisen kustannukset nousee, ruuan hinta nousee,,,,KAIKKI MAHDOLLINEN NOUSEE!!!Luulevatko Urpilainen ja Katainen että ihmisillä on loputtomiin varaa maksaa veroja, kun jo köyhä opiskelijakin joutuu miettimään mihin viimeiset euronsa pistää.Helppoha ministereiden on verottaa asioita joita ihmiset käyttää polttoaineet ym.Hinnan nousut ei vaikuta mitenkään ministereihin tai edustajiin koska heidän palkat nousevat sitä mukaa kuinka hintoja nostetaan.Suomi on mukava maa asua jos meillä ei olisi tälläistä verotusta,siispä voidaan ajatella ,että Suomi on verotuksen kaikilla osa-alueilla maailman kalleimpia maita.Voisinn kirjottaa vaik kui pitkää stoorii täst valtion silkast rahastuksest mut kirjotan eritoten just bensan/dieselin hinnan nousust ja vaik olis flexifuel auto ni silleki on tulossa vero.Se mikä on verotuksessa erityisen tyhmää ,on se,että sähköautoiltakin joiden CO2 päästöt on 0g/km peritään päästöveroa,johon myös muiden autojen autovero perustuu huhtikuusta 2012 alkaen.Sähköautojen valmistajilla on vielä pitkä matka siihen,että akut kestävät pidempään kuin n.100km eli matka hesast tampereel kestää nykyisi 2 päivää koska akkujen latauski kestää n.6-12 h.Ministerithä päättää bensan hinnoist mielivaltaisesti,kun heillä ei ole minkään sortin käsitystä autojen tekniikasta.(et saa autoalan tietoa suorittamalla valtiotieteen maisterin tutkinnon).Eritysesti näissä polttonesteen hinnoissa kärsivät paljon ajavat (jo työnsä takia)Voi kun koittaisi sekin aika jolloin ministerit tulisivat vihdoin järkiinsä ja laskisivat polttonesteiden hintaa veron suhteen ja keräisivät nekin budjettivajeet vaikka rikkaiden verotusta kiristämällä tai leikkaamalla kehitysapua jolla todellisuudessa kapinalliset toisessa maassa ostavat vain lisää aseita,joten polttonesteiden hinnat alaspäin!!!Itse olen köyhä opiskelija ja yritän säästää vähän kuussa ostaaksen joskus auton itselleni,mutta kun veronkiristykset melkein vesittävät tuonkin haaveen jos hinnat vain jatkavat nousuaan.