Emme hyväksy Pirttipuron myyntiä

Olisin vuosia sitten halunnut liittyä...

/ #10 Puolesta ja vastaan

30.01.2012 20:17

Ajatus tuosta ihanasta pirttipurosta Puulan rannalla ja nuorista partiolaisista jotka pääsevät harrastamaan ja viettämään aikaa yhdessä on hieno. Harmi vain etten itse ole saanut kovinkaan hyvää kuvaa noista silloisista partionjohtajista. Partion kai pitäisi olla semmoinen paikka että kaikki ovat tervetulleita sinne sellaisina kuin ovat ja kaikkia pitäisi kunnioittaa. No näin ei kuitenkaan ollut minun kohdallani. Juttelin silloin ajatuksistani myös muiden otavalaisten kanssa ja valitettavan moni oli saanut saman kuvan. Olen tästä aika harmissani, sillä olisin niin kovin mielelläni ollut yksi partiolaisista. He vain tuntuivat olevan niin kovin sisäänpäin lämpiävää porukkaa ettei siihen paljon ulkopuoliset mahtuneet. En siis mitään kovin hyvää voi kertoa kokemuksistani niitä kysyville. Joten vaikka niin haluaisin kannattaa toimintaa, niin en pysty. Mutta jos toiminta kuitenkin Pirttipurolla jatkuu, toivon että toiminta/ohjaajat ovat muuttuneet että nykyiset Otavan nuoret pääsisivät harrastamaan mukavaa harrastusta juuri sellaisina kuin he ovat.