Susan Kuronen - lopeta se avautuminen

Nurmijärvi

/ #169

24.04.2007 16:08

Nyt on iltasanomat taas vauhdissa. aletaan tutkimaan niitä helveksuttuja sanoja mitä tänne ollaan kirjoitettu. Itse kun on sopan keittänyt niin itse siitä saa myös kärsiä. sitä se on kun julkisuuteen tulee niin jotkut tykkää ja jotkut ei, jos nykymaailmassa kuronen rupeaa poimimaan kaikki kirosanat ja halveksuttavat lauseet mitä hänestä on sanottu menee sen naisen elämä viimeistään pilalle. Jos itse on turhuudella ja typeryydellä julkisuuteen hakeutunut, niin ottaisi vastaan myös negatiiviset palautteet. naurettavaa touhua. Eikä millään pahalla, niin luulisin todella että poliisilla olisi parempaa tekemistä kuin ottaa kiinni niitä ihmisiä jotka ovat jotain rumaa sanonut. rattijuopot, ylinopeudet, murtovarkaat, huumeet, pahoinpitelyt jnejne. Menkääs siellä ylemmällä tasolla vähän itseenne ja miettikää mitä kannattaa tässä tilanteessa tehdä kun tämä nainen on itse hakeutunut julkisuutee. Nyt jos olisi taas "tavallisesta" ihmisestä kyse niin poliisi ei ottaisi koko kirosana metakkaa kuuleviin korviinsa. Kyllä suomi on epäoikeuden mukainen maa. Sitä saa mitä tilaa.