Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

/ #4

26.11.2006 18:59

Hyvä Heini Eräsalo,

Olet tärkeällä asialla. On järkyttävää, että me Suomen kansalaiset olemme pakotettuja olemaan saman järjestelmän, Euroopan unionin, kansalaisia kuin ne, jotka (EU:n jäsenvaltiossa) Hollannissa ajavat pedofilian laillistamista ! Toisin sanoen Euroopan unionin ulkopuoliset kansalaiset pääsevät toteamaan suomalaisistakin, että tehän olette sen saman kansainvälisen oikeushenkilön (= de facto liittovaltio), EU:n, kansalaisia, jonka eräät jäsenet ajavat pedofilian ja eläimiin sekaantumisen laillistamista. Tulevat mieleen Rooman imperiumin viimeiset ajat.

Näin siis on käynyt, kun on liitytty EU:hun. Me olemme kaikki samassa veneessä. Mutta tälle kaikelle touhulle on vaihtoehto. Toivottavasti maaliskuun 2007 eduskuntavaaleissa kansalaiset valitsevat uuteen eduskuntaan edustajia, jotka pitävät maamme valtiollista itsenäisyyttä ja täysivaltaisuutta arvossa myös käytännössä.

Olen allekirjoittanut tärkeän adressisi. Toivon, että oma kansalaisadressini ITSENÄISYYDEN, KANSANVALLAN, IHMISOIKEUKSIEN PUOLESTA
(http://www.adressit.com/itsenaisyydenpuolesta) saa vastavuoroista tukea kaikilta niiltä, joille Suomen itsenäisyys ja täysivaltaisuus ovat sydämen asioita.

Solidaarisin ajatuksin

Tapio Kuosma