EI KUNTAUUDISTUKSELLE

Järki käteen

/ #46

10.02.2012 06:51

Kerta kaikkiaan ovat kuntaliitos-kaavailut sieltä pirun valtakunnasta. Tässä ei varmasti ajatella pientä kansalaista, joka tahtoo olla tutussa lähipalvelusysteemissä.
Minäkin osaan tehdä jonkin verran kaavailuja ja piirroksia ja vetää rajoja paperille, mutta taas kerran "herrat" eivät ajattele Suomea suomalaisille, vaan Kreikka + muut etelän valtiot pitää rahoittaa, kun "raukat" ovat velkaantuneet niin rajusti. Koko Euroopan unioni on ollut sellainen kupla; Lipponen, Aho ja Salolainen ne meidät sinne ajoivat silloin 1994. He olivat henkeen ja vereen asti EU:n puolustajia; ja kaiken lisäksi ilman ehtoja. Monissa maissa sentään osattiin vaatia omat kannattavat reunaehdot, jotta talous ei menisi mönkään, kuten nyt Suomelle on käymässä.
Jari Hurri on kirjoittanut selkeitä kannanottoja ja tosiasioita tästä EU:n velkakriisistä, ja todennut Suomen sitoutuneen kaikista EU:n maista eniten maksamaan toisten munauksia, koska nykyiset päättäjät eivät välitä todellisuudesta kansalaisista,vaan....Sitoumukset pitäisi Suomen osalta olla 3 miljard., mutta tosi viisaat päättäjät ovat tyhmyyttään sitoutuneet maksamaan tai lainaamaan epävarmoille etelän kansoille 49 miljd. edestä Suomen veroeuroja. Siksi nyt on ajattava kuntaLIITOS, jotta Suomesta tulisi kuin ent. Neuvostoliitto, eli kaikki asiat hoidettaisiin Helsingin kautta. VASTUSTUSTA ON TEHTÄVÄ TOSIAAN!