Mopot 60km/h

:-O
Vieras

/ #603 #603

30.10.2010 12:03

Autoilijat olkaa hiljaa, jos ajan 50 alueella 50 niin näkyy jono peileistä, sitten kun tulee alamäki väännän kaasun pohjaan ja menee sen 58 niin autoilijat tekee sen saman perässä. Välillä tekis mieli hidastella 50 ylämäessä 20 ja sanoo et voivoi ku ei laki salli kovempaa nopeutta ku 45. Ja mikä mopo edes menee 45 vakiona, tai siis anteeks, ylikuristettuna paska kasana? Ja miks mopot maksaa sen n. 2000€ jos ne ei saa kulkee yhtää mihinkää, jossai muualla Euroopassa saa mopot mennä niin kovin että autolijat ei aja päältä. oma mopo menee pikkasen yli 50 vakiona, nii et ei se laki hirveen tarkka oo nii miksei vois mopotki mennä sen 60, ei tarvis henkensä kans liikeentees ajella. Vanhemmat ei ekaks antanu ostaa mopoa sen takia ku jotkut kusipäät ajelee mopoilijat kumoon ja poistuu paikalta ja sanoo et "tässä ne nyky nuoret on ku kaatuilee omia aikojaan, kyllä se minun nuoruudessa oli ihan eri laista ku mopot ei kulkenu yhtään mihinkään" Ainoot henkilöt jotka mua kunnioittaa ajoneuvon kuljettajana on omat vanhemmat ja kaverit. Ja myyjä sanos mun moposta et iha hyvi vois laittaa kevarin koneen jos vaa sopii siihen, et kyl ne jarrut kestää.