Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #1780 Profetioita / Jouko Pihon sivustolle kerättyjä

15.02.2012 02:42

9.1.2012
Nimimerkin "Maanviljelijä" välittämä mummonsa ennustus 1980-luvun alussa
Mummoni ennusti 1980-luvun alussa, että kun Suomen kansalla on kurjat oltavat, niin Paavo Väyrysestä nousee presidentti ja hän johdattaa Suomen kansaa parempaan. Niinistöstä voi tulla nyt presidentti, mutta se jää aika lyhytaikaiseksi, kuten hallituksen touhut, kunhan kansa ymmärtää mihinkä nämä johtajat ovat Suomea viemässä. Bilderberg-ryhmän eli supereliitin pyrkimyksenähän on vain saada koko maailma muutaman ihmisen haltuun ja nämä Suomen johtajat pelkäävät omien rakkaitten rahojensa menettämistä. Pitää olla kova johtaja kuten Väyrynen olisi ja ottaa se riski, että Suomen kansa kärsii siitä kun länsi kääntää vihansa meihin. Mutta suurempi kärsimys se olisi, kun oltaisiin maailman johtajan vietävänä kuin pässi narussa viivakoodit tai mikroprosessori kädessä. Joku päivä me tervehditään venäläisiä, kun ei muita ystäviä enää ole.

- - - - - - -

Jouko Pihon kommentti 9.1.2012

Toimin sen hyväksi, että Paavo Väyrysestä tulee Suomen tasavallan seuraava presidentti. Jos näin ei käy, vaan presidentiksi valitaan Sauli Niinistö, niin on hyvin mahdollista, että käy kuten nimimerkki "Maanviljelijä" kirjoittaa, että Niinistön aika presidenttinä jää lyhyeksi niin, että hän ei ole presidenttinä koko kuusivuotiskautta. Sen jälkeen - vaikeiden aikojen keskellä - presidentiksi nousee Paavo Väyrynen. Tähän liittyy ennustus siitä, että myös nykyisen hallituksen aika on lyhyt eikä kestä koko nelivuotiskautta.
Tai sitten Paavo Väyrynen valitaan suoraan presidentiksi näissä vaaleissa. Kävi niin tai näin, niin uskon, että Väyrynen on Jumalan valittu ja minä uskon, että hänen tehtävänsä on jossain vaiheessa toimia Suomen presidenttinä.

_____________________________________________________

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…