Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Huolestunut

/ #141

20.02.2012 18:25

Joidenkin päättäjien typerät päätökset ja mielipiteet tekevät enemmän hallaa kansan hyvinvoinnille, kuin mitä tilanne sitä ennen oli. Kaikenlisäksi osaan päätöksistä ei kansa voi edes vaikuttaa. Sitten kun asiat menevät huonosti, niin poliitikkoja ei syytetä, vaan he pääsevät kuin koira veräjästä. Ehkä kyseisen henkilön äänestämistä mietitään seuraavalla kerralla uudestaan, ei muuta. Jos tässä nyt mennään kohti kieltolakeja sekä tupakan, että alkoholin kanssa, niin kyllä kansalaistottelemattomuuden kuuluukin horjua kaikkien etiikan sääntöjen mukaan, jos samoja typeriä virheitä toistetaan ja ihmisiä aletaan kriminalisoimaan, sekä valtakunnalle järjestykselmällisesti haittaa tuottamaan. Miettikää, jos tulisi taas kieltolaki, sitten laiton viina nousisi taas huippuunsa. Ihmisiä joutuu vankilaan tämän takia, sitten kieltolaki poistetaan ja nämä henkilöt saattavat virua siellä vieläkin.

Laki ei ole oikeus.

Pilkun aikaistaminen voi olla myös vaarallista, kun ilta loppuu nopeasti ja pitää kitata enemmän ja nopeasti, pitää jatkaa jossain tai lyhyet illat lisäävät muuten agressiivisuutta. Tässä ei ole mitään järkeä!

Ei pidä myöskään unohtaa adressin ylläpitäjän pointseja.