Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Vieras

/ #297

20.02.2012 21:41

Kaikesta Suomessa kulutettavasta viinamäärästä enää alle 10 prosenttia myydään ravintoloissa ja kello 02-04 välillä myytävä osuus on muutama promille.

Miksi ihmiset, jotka eivät edes käytä ravin...tolapalveluja, haluavat niitä eniten rajoittaa ja täten hankaloittaa elinkeinoamme?

Islanti kokeili muutama vuosi sitten vastaavaa lakia eli kaikki ravintolat joutuivat sulkemaan kello 02.00. Muutaman kuukauden jälkeen Reykjavikin poliisimestari vetosi lainsäätäjiä palaamaan takaisin vanhaan lakiin. Kaupungin keskusta kun muistutti sotatannerta kun tuhannet ihmiset tappelivat samaan aikaan ruoka - ja taksijonoissa ja muutaman tunnin päästä poliisit ajoivat kodista toiseen jatkobileitä lopettamaan. Islanti palasi pian takaisin vanhaan lakiin.

Keskustelua ravintoloista, anniskelusta sekä niistä aiheutuvista ongelmista saa ja pitää käydä mutta mielellään sen tekee ihmisten kanssa jotka tietävät asiasta edes jotain