Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Vieras

/ #911

21.02.2012 11:52

Räsänen on Suomen turhimpia poliitikkoja Astrid "rikastuttaja" Thorsin ohella. Räsänen käyttää kristinuskoa propagandana, kiillottaakseen keulakuvaansa, ja saadaksenn Suomesta "paremman" yhteiskunnan.

Ensin hän vaatii, ettei hänen poikansa vaivalla kasvattamaa tukkaa leikata intissä, joka oli aivan naurettava juttu. Hiuksethan jäävät kiinni joka paikkaan ja aamutoimetkin kestävät kauemmin.

Sitten olivat nämä maailman naurettavimmat homokeskustelut, joissa Räsänen edustaa "oikeaa uskoa", ja "sielun puhtautta". Kristillisdemokraattien nimi tulisi vaihtaa kristillissosialismiin/diktatuuriin/rasismiin, koska heidän tehtävänään ei ole kristillinen tasa-arvo, vaan aiheuttaa mielipahaa ei konservatiivisissä, ja ei 50-luvulle jämähtäneissä ihmisissä.

Itsekin olen ravintola-alan ammattilainen, ja voin sanoa, että mitä hittoa se Räsäselle kuuluu, kuinka kauan ravintolat ovat auki? Ketään ei haittaa, jos ravintolat ovat aukii myöhempään, sillä näin varmistetaan, ettei kukaan ainakaan juo kaduilla/ kotona lasten silmien edessä. Räsänen saisi vain pitää suunsa kiinni, ja mennä oikeisiin töihin