Adressi Päivi Räsäsen ministerinviran puolesta

Vieras

/ #70

22.02.2012 13:36

Suomesta alkaa kehittyä melkoisen juoppo kansa, koska alkoholia käytetään liikaa. Monilta alkoholinkäyttö riistäytyy käsistä ja seuraamuksista saamme lukea lehdistä ja haitat näkyvät myös lasten ja nuorten pahoinvointina, hoidon laiminlyömisinä ja kurjuutena. Ikävintä on se, että myös nuoret omaksuvat huonot, humaltumistavat. Monella on myös normaali elämisen rytmi häiriintynyt.Yöllä juhlitaan, päivät nukutaan, milloin sitten käydään työssä ja eletään normaalia,tervettä elämää. Nämä aamuyöstä ravintoloista palaavat ihmiset herättävät myös meluamisellaan kerrostaloissa nukkuvat ihmiset. Asiasta huomauttaminen ei auta. Siksi kannatan ravintoloiden sulkemisen aikaistamista. Päivi Räsänen on oikeassa puuttuessaan asiaan. Yötyön haitoista on puhuttu paljon ja tieto on tutkimuksilla varmistettua, joten myös ravintoloiden työntekijät hyötyisivät asiasta.Rahastus humalajuottamisella on epäeettistä.