Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Viinan jättänyt

/ #1835 Allekirjoittajat todistavat itseään vastaan

23.02.2012 10:34

Leecvi & Leavingsiä siteeraten "mikä helvetin haloo siitä nousi", että kyllä sitä ollaan niin länsimaisia (ja vastuullisia viinan käyttäjiä), mutta näkee että geenit on peräisin Volgan mutkasta. "Mitä mekö ei muka osata holhoamatta käyttää viinaa, p-le haluat sä turpaan".

Kyllä tämän adressin allekirjoittajat todistavat itseään vastaan, ollaan erittäin agressiivisia ja turpaan vetelemässä ja henkeä uhkaamassa. Tajuatteko, että käyttäytymisenne on juuri sellaista mistä Räsänen varoittaa. Aina vain nousee uutta todistusaineistoa, että näin on.
Tämä porukka se näyttääkin olevan siellä kapakan ovella ja nakkikioskilla häiriköimässä, noloa on. Järki käteen, ettei tule taas oikeuslaitokselle töitä, Räsäselle kiitos asiallisesta keskustelun avauksesta. On varmaa, ettei tämä kansa pärjää viinan juonnilla, kun ei tule pärjäämään muutenkaan, Suomi ja koko Eu ovat lahoamassa pystyyn Aasian-Amerikan akselin kerätessä potin.