Kotihoidontukea ei saa lyhentää

Vieras

/ #144

03.03.2012 07:45

Ensimmäinen askel taistelussa Suomen tulevaisuuksien puolesta!!! Kyllähän poissa olevalle äidille palkataan sijainen, jolloin joku toinen saa siksi aikaa mahdollisuuden työelämään. Näin veroeurojen kertyminen valtiolle jatkuu aivan samalla tavoin kuin muutenkin. Lisäksi päiväkotien lisärakentamisen tarve vähentynee, kun lapset ovat kotona. Pikkuisimmat säästyvät kotona henkeäkin uhkaavilta päiväkodeissa kiertäviltä, nykyään välillä jo antinbioottiresistenteiltä sairauskierteiltä, jotka todellakin myös maksavat maltaita yhteiskunnalle. Niin sairaanhotokuluina kuin vanhempien työpoissaoliona. Lisäksi lapsen on pienenä parempi saada olla kotona kuin jo ylisuuriksi paisuneessa päiväkotiryhmässä. Menkää katsomaan äitinsä perään sydäntä raastavasti itkeviä yksi- ja kaksivuotiaita päiväkodin portille ja enenevässä määrin adhd-tapauksia sisältävän lapsilauman kanssa uupuneiden hoitajien välillä turtunutta nuivaa reagointia tähän. Minun sydämeni ainakin murtui ollessani tällaisen ulkopuolinen todistaja.